Chiquine: White Lace & Leopard Print

Top - H&M | Jeans - Gina Tricot | Boots - Seppälä | Clutch - eBay

Pari postausta sitten mainitsin olevani hulluna maximekkoihin, joten tässä postauksessa voisin saarnata vähän mun toisesta hulluudenaiheesta; pitsistä. Pitsi on mun mielestä naisellisuuden multihuipentuma. Jo pienelläkin pitsiyksityiskohdalla saa vaatteesta kuin vaatteesta juhlavamman, naisellisemman ja hippusen sensuellimman, jolloin vaatteesta tulee huomattavasti monikäyttöisempi. Mun kaapista löytyy pitsipaitaa, pitsimekkoa, jopa pitsihametta. Ens kesäksi ois haaveissa valkoiset pitsishortsit, mut katsotaan katsotaan, kunhan vaan päästäis tästä talvesta (& syksystä :D:) ohi.

Eilen oli pitkästä aikaa ihanan aurinkoinen syyspäivä ainakin täällä Helsingissä, joten päälle valikoitui mun pitsikokoelman uusin tulokas - valkoinen pitsihihoilla varustettu paita H&M:stä! Olin katsellu sitä jonkun aikaa netistä ja päädyin siihen tulokseen, että se oli haettava. Ja niinhän mä viime viikolla sitten hain! Enkä vois olla tyytyväisempi, aivan ihana, naisellinen ja ennen kaikkea kaunis paita! Vielä hihojakin enemmän rakastan tota kaula-aukon V-muotoista pitsiä, se näyttää tosi ihanalta :) Nyt haaveilenkin samasta paidasta mustana... Yhdistin paidan mun lempifarkkuihin (taas kerran), mustiin polvipituisiin saappaihin ja leopardikuvioiseen clutchiin, joka toi vähän asennetta kokonaisuuteen. Mun mielestä kaikin puolin kiva asu, ehkä yks syksyn lemppareista nuden maximekon lisäksi!

Mitäs te tykkäätte?

Translation: I'm crazy over lace, I really am. I think lace is like the ultimate definition for femininity. If a piece of clothing has even a small lace detail, it becomes more sensual, feminine and sophisticated, which makes it suitable for more occasions. In my closet you can find lace shirts, lace dresses and even lace skirts. Right now I'm dreaming of a pair of lace shorts for the next summer, but oh well, first I should survive from this winter (and autumn, we're still in autumn!). Yesterday was a really beautiful and sunny day here in Helsinki, so I decided to wear the newest member of my lacy collection - a white shirt from H&M! I'm just so in love with it, it's lovely and feminine, but above all absolutely beautiful! Now I dream of the same shirt but in black ;) I combined the shirt with my favourite jeans, black boots and a leopard printed clutch, which brought some attitude to the all romantic and femenine look. I really liked this outfit, probably one of my favourites alongside with the nude maxi dress!

Comments

Popular Posts